You know that I love you, 'til the end of time

Sitter och knarkar Within Temptation nu..:)

Och Åsi, jag älskar dej, tills den dagen jag dör <3

Måste försöka lugna ner mej, för jag borde verkligen sova, eftersom att jag ska in till stan imorrn klockan 15.00 och träffa tvilling..
Men sen har jag ju det problemet då va, att jag inte kan somna förens efter klockan 00.00..
Så för att fördriva tiden så ska jag gå in och raka mina ben xD
Sen ska jag kolla på tv, sen är klockan tillräckligt mycket för att få sova:)

Så ah..
Jag skriver ett litet snabbt inlägg imorgon innan jag drar in till stan:)

Ni får sova så gott så hörs vi imorgon <3

Tja!
/Miss T
- I've been waiting for someone like you -


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi jaa, att sova länge är grymt skönt :D <3

2010-09-07 @ 00:36:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0