Apa!

Tänk om jag hade en liten, liten apa, ompa, ompa, falleralleraaa.
Tänk va folket skulle stå och gapa, ompa, ompa, falleralleraaa.
Inte åt mej, men åt min lilla apa, ompa, ompa, fallerallerej. (8)

Glömde skriva igår att jag har ÄNTLIGEN gjort klart min tatuering, så nu när den är klar så har jag ien halfsleeve, precis som det var tänkt att det skulle bli!
Jag har en ny tatueringstid den 20e September med, då ska jag och lillasyster tatuera oss, men det kommer bli helt OLIKA tatueringar.

Imorrn ska jag och lillasyster, hem till storasyster tidigt på dagen (A)
Vi ska våldgästa henne och bäbis lite:P

Nu orkar jag inte sitta här mera, för jag ska snart gå och sova, eftersom att jag ska upp tidigt imorrn!
Ska vara hemma hos storasyster typ klockan 13.00^^
Så ah..

Nu kan jag inte sitta här och skriva, för då kommer jag aldrig i säng:P

Men vi hörs imorrn hörrni!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0