Bleka, bleka håååååår ^^,

Sitter just nu och bleker håret, fett snygg är jag, har ungefär 3 olika färger i skallen atm.
Platina blont i botten, lite brun/oranget och typ möööörk brunt blandat med rött (Y)
Fett snygg känner jag mej verkligen :P
Yummi^^,

Haha nae, men jag ska snart tvätta ut blekningen så får se hur hemsk jag ser ut att vara sen xD
Kommer inte vara en vacker syn iaf^^

Jag skäms faktiskt liiiiiite, för hur mitt hår ser ut, heeeeeeeeelt förjävligt alltså..

Ni får se hur "snygg" jag är när jag har tvättat ut blekningen ;)
Jag dör lite när jag ser min färg just nu xD

Hahahahaha, men ah..
Ni får ha det så bra så länge, så hörs vi lite senare!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0