fanfanfanhelvetehelvetehelvete..!

Anledningen till att jag inte bloggat förens nu är för att jag gick från super glad, till super arg, på bara två minuter typ.
Och jag kände verkligen inte för att blogga .

Men iaf.
Efter att jag hade varit på mitt superhemliga toppmöte, så åkte jag in till stan och mötte upp Felicia, vi fick ganska mycket gjort på den korta stunden vi faktiskt var i stan. ( Vi hann t.o.m en fika på vårat negerbolleställe<3)
Sen så när jag åkte hem, så var jag fett trött, och slängde i mej lite mat, gick en runda med vovvis sen gick jag in och lekte med Åsi.

Nu sitter jag här och kränger godis (fet som man är) och petar lite på vovvisen, kollar på tv osv osv.

Men ah, nu vet ni iaf, varför jag inte bloggade som jag lovade.

Förlåt!

-fanfanfanhelvetehelvetehelvete!-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0