Hmm..

Jag tror att det är något fel på min blogg, för jag kan inte se mina nyaste inlägg..
Kan ni det? Hmm..
Tycker iaf att det är jävligt skumt :( - Jag blir bitter :P
Haha^^,

Men iaf.
Igår så var jag på Eurostop med mami och syster (och lilla bäbisen), jag köpte en aaaaaaaaaaaaas snygg tröja, eller ah, jag tycker iaf att den är fin :)
Tihi.

Så ah..
Idag har jag typ städat, varit ute med vovvis, duschat, varit och handlat med mami, och nu väntar jag på att maten JAG lagar ska bli klar, japp ni läste rätt, JAG som knappt kan koka vatten, lagar mat :D
Tihi^^

Men iaf.

Nu ska jag fortsätta pilla mej i naveln - dvs. göra ingenting! (Eller jo jag ska ju kolla till maten inte hela huset brinner upp :P )

Vi hörs senare, I think!

Jag gillar att håret står rakt ut som det gör på bilden, och att solen skiner in genom fönstert^^
Men iaf, såhär såg jag ut idag!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0