Jag är nog världens snällaste storasyster!

God morgon hörni^^,

Är ni lika förvånade som jag att jag är uppe nu?
Isf kan jag säga att jag inte är uppe såhär tidigt frivilligt, jag ska följa lillasyster till praktiken, eftersom att hennes lokalsinne är lite som det är xD Haha^^,

Vi ska snart sticka eftersom att hon börjar klockan 10 och det ser inte så bra ut att komma försent första dagen liksom:P haha, bättre att vara där en stund innan.
Så just nu sitter jag och tar på mej skorna, samtidigt som jag skriver, det ni! - Tur man är tjej xD

Sen när jag kommer hem så ska jag ut med vårt monster^^,
Nej jag bara skojar, han är så snäll så :)
Seeeeeeeeeeen när vi har varit ute, så så så..
Så ska jag lägga mej ner i soffan och jääääääääääääsa lite :D

Anyway, nu ska jag nog smita ut på en cigg innan vi ger oss av xD

Men vi hörs sen när jag har kommit hem och gått ut med vovvisen!

Take care! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0