Kött fifan!

Fyfan va mätt jag är just nu!
Jag har fan käkat för en hel armé, och jag ser på riktigt gravid ut.
Jag skojar inte!!

Jag råkade däcka hemma hos Cicci innan, vi hade dansat lite, och sen spelade Caroline något spel, så satt jag så skönt i soffan så jag råkade somna till och sov i någon timme :P
Hahaha, men jao, så kan det gå ibland..:P


Men nae förfan!
Nu ska jag rulla ut på en cigg!:D


Men haha, innan det!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Asså.. hahahahaha vafan, händer med världen nu? hahahahahahahahahahahahaha!
"fulast flickvän vinner" eller vad är det frågan om?
hahahahahahahahahahaha på riktigt, jag avlidör!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Nej, detta behöver jag fan en cigg på, jag skrattar så jag gråter:P

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Evizen

fina bilder

2011-05-02 @ 23:40:11
URL: http://atruesagittarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0