Sorry peps:*

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör, snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör, nu är det slut på veckan, det är dags för freeeeeeeeeeeeedagsmyyyyyyyyyys (8)

Jag har fått den förbannade låten på huvudet, och när jag "sjunger" den, så kolla mamma lite konstigt på mej, och undrar om jag är normal eller inte:P
Men det kan jag hjälpa henne att svara på, för det är jag nog inte:P

Men iaf.
Anledningen till att jag inte har bloggat på typ 500 år är för att våran router här hemma hade beslutat sej för att lägga av, och jag har inte haft en tanke på att jag har kunnat mobilblogga och säga det, så ni hade vetat, men nu har vi en ny router och nu kan jag blogga igen. :)
Känns skönt :)

Det har hänt lite saker sen jag skrev sist, men jag vet inte om dom sakerna är så lämpliga att skriva ner här, eftersom att vissa personer kanske tar illa vid sej osv osv, och något sånt trams orkar jag bara inte med just nu:P

Nu ska jag fortsätta med mitt, så får ni ha det så bra.
Och bli inte för fulla nu ;)

Tjarå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0