Badat lite?!

Haha, frugan och jag drog till stranden för ett uppfriskande kvällsbad, (efter att jag hade följt med Åsi till Maxi!!!) och tro mej när jag säger att det var kallt, i vattnet!
För det var det verkligen!
Jag kommer ihåg varför jag aldrig badar längre, dels för att jag inte hinner, och dels för att det är så jävla kallt, och äcklig botten.
Uhh, trampade på massa alger osv :(
ÄCKLIGT okej!

Så nu har jag precis kommit ut från duschen, duschade så varmt att det faktiskt var riktigt svalt när jag kom ut från den :P
Haha^^

Men iaf, jag ska snart gå och lägga mej hade jag tänkt, så jag inte ligger och sover bort hela dagen!

Men vi hörs imorrn okej!

Love you ♥

Gammal bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0