Det är otroligt vad man missar..

Det är otroligt vad man missar mycket, när man har sagt upp kontakten med en människa..
Som en grej jag fick reda på, jag höll seriöst på att dö!
Är det inte förlovning och grejer, nej då är det fan att planera kids tillsammans. <- Det är bara så fel, och så äckligt, och så motbjudande, det fungerar inte.. (Felet; När barnet är 10 år gammalt, är dess mamma 53 och pappan 38, DET är jobbigt läge.)
Fan, det är sjukt vad man missar egentligen :/
Men men^^

Har iaf varit i stan idag med min vän Felicia, vi fick mycket gjort men samtidigt inte.
Men ändå så jo, äh fan, det blev jobbigt nu:P
Gubben på vårat "negerbolle café" är nog den snällaste evor! <- Jag skojar inte. :blush:

Mihihi, nae men nu måste jag röka, gnällde precis ihjäl på mammi och pappi^^
Höhö.

Hörs kanske lite senare!

Tuudlees<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0