Detta är inte min dag!

Detta är verkligen inte min dag!
Jag har känt det lite sen jag vaknade, men redan nu så håller dagen på att fucka ur totalt!

Jag måste försöka att vara så oarg som möjligt inne i stan, när jag träffar min vän Felicia, men tja..
Det kommer ju gå som det gå;)
Bussen kommer vara sen (som vanligt - jag lackar)
Dom kommer vara otrevligaaf - jag total lackar.
Det kommer vara massa sniglar till människor överallt - jag kommer... få sne flipp och nästan döda folket..
Oh well..
What to do liksom?
Jag tycker synd om dej Felicia, som ska behöva dras med mej ;)

Höhö, get used to it;)

Ohwell, nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag ut med vovvis!

Hörs senare!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0