Detta visste du inte om mej.

Tio saker du inte visste om mej.

1.
Jag kan inte äta efter att jag har borstat tänderna, tycker det är skit äckligt.
2. Jag älskar min systerson mer än något annat i hela världen, jag skulle kunna dö för honom.
3. Egentligen är jag en riktig jävla bitch, och jag är inte alls trevlig vissa perioder.
4. Jag har en fobi för riktigt feta människor, jag klarar inte av dom (och nu menar jag American Fatties).
5. Jag hatar spindlar, maskar och sniglar.
6. Jag är en ganska svag människa.
7. Jag har skit svårt att bli kär.
8. Jag kan inte lita på människor.
9. Jag tycker att jag är världens tjockaste människa.
10. Min mamma är min hjälte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0