I'm a survivor!

Jag överlevde den hemska upplevelsen som jag hade hos tandläkarn.
Jag har typ fobi för att tralla dit, det tar lite emot och jag får fett ont i magen :(
Men hey hey, jag överlevde och jag tyckte det var så kul att vara där, så att jag gjorde ;) (Bara Felicia som fattar det dära), men iaf.. (Hoppas förövrigt att ni fattar att jag är ironisk.):P
Jag ska dit igen den 13;e April, samma dag som jag ska tatuera mej, men då ska jag fixa en tand, så att jag ska ;)
Höhö^^,

Iaf.
Nae, men jag vet inte redit vad som händer idag då va..
Funderar på att typ..
Krypa ihop som en vårrulle och bara dega röven av mej i soffan, och sen så vill jag tjocka mej (men senare ikväll), sen så hoppas jag att mor min köper hårfärg till mej så att jag kan färga min "lilla" utväxt, har för tillfället tre färger i skallen :O
Min utväxt, det svarta och så kommer dom röda nyanserna fram litta (jag var ju redhead ett tag).

Men jao.
Nu ska jag forsätta att sms terra Felicia litta :D
Ah just det, exakt ;)

Smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0