Imorrn<3

Imorrn är en bra dag, för imorrn ska jag träffa min vän Felicia inne i stan :love:
Jag har faktiskt saknat henne :$ (MEN! Vi ska bara in om hon mår bra i den delen av kroppen, som gör ont på henne)

Så ska ringa henne imorrn och kolla om hon är vaken, men först så ska jag sms spamma henne, det är alltid lika kul^^
Fast egentligen inte, för hon vaknar inte av att jag sms spammar henne, sist hade jag skickat typ 30 sms till henne, men inte fan vaknade hon xD höhö..

Men iaf.
Jag borde verkligen gå och lägga mej nu, annars lär jag fan aldrig komma upp i tid imorrn.
höhö..

Men nae.
Vi hörs imorrn (eller senare idag blire ju)

Ni får sova så gott älsklingar <3

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0