Lagom sne!

Jag var så fett taggad på att sova (ja, man kan vara det).
Så jag gick och la mej, ihopp om att faktiskt få sova minst 5 timmar iaf.
Men naej då!
Här vaknade man efter två, nu har jag varit vaken i en timme.. (sov från 02.30 - 04.30 <- DUMMA!)
Hoppas att jag hinner decka lite i soffan innan jag ska träffa massa folk :)

Emelie kommer hit vid 12, sen ska jag in till stan och träffa min fina vän Felicia:)
För det blev inte att vi åkte in till stan igår, eftersom att vi båda låg i sängen hela dagen, jag skojar inte!..
Men idag ska vi in, så ska ringa henne vid 12.00 och kolla om hon är vaken, eller om det var vid 13.00?
Hmm..
Ringer henne 12.30, så är det ju mitt emellan! ;)
Höhö..

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0