Måste bort härifrån!

Måste bort härifrån,
för jag vaknar med ångest, vaknar med smärta,
blandade känslor, tyngd i mitt hjärta,
nåt måste gått fel, fick spel,
ringde lite folk sa; "vi syns aldrig mer"

Tycker just den biten utav låten passar så jävla bra in    på min tillvaro just nu..  (Petter & September - Baksmälla.. För er som inte visste det)

Iaf.
Om ni undrar vad jag gör vaken, så är det la inte så konstigt egentligen?
Sov iaf 4 timmar inatt, så det börjar gå mot rätt spår (?) :question:, men sen att jag ser ut som en knarkare just nu (jag skojar inte) det är ju en annan femma..
Ska försöka gå och lägga mej igen, se om jag kan sova^^,

Well, det är värt ett försök iaf.

Vi hörs senare!:)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0