Okej, nu blir jag sur!

Okej, för det första!
Så blir jag jävligt sne på mej själv, för jag lyckas fan alltid på något mystiskt sätt vakna efter att jag har sovit i 2 timmar och 45 min. (02.30 - 05.15)
Vafan är det för fel på mej liksom?!
Jag fattar inte.. :(

För det andra!
hoppas jag, att jag lyckas däcka i några timmar i soffan framåt lunch, för jag orkar verkligen inte vara vaken egentligen, men jag kan inte sova.
Jag provade innan (05.15 - 06.00), men tillslut tog jag min gröna elefant, och min mysigaste kudde och gick ner och satte mej som en vårrulle (inlindad i min filt) i soffan.
Och här tänker jag sitta!
TILLS JAG SOMNAR!
Jag är så jävla trött:(

Men jaja, jag får la se om jag hittar något att käka, för min mage typ skriker efter mat O.o
Äckliga jävla tjockis!
Vart är min kontroll som jag hade förut?

Nae, men vi hörs lite senare!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0