Påe reedit^^,

Fyfan vilken jävla morgon jag har haft, den började med att jag hade fått världens sms utav min vän Felicia, haha, jag skrattade så mycket att jag fick kramp i magen och rullade ner på golvet xD
Ah och sen så, så, så..
Så skrev jag till henne på msn, ah och då fick jag en förklaring, och då skrattade jag ännu mera, ah och sen kunde jag inte sluta skratta:(

Men sen..
Så fick jag för mej att jag ska färga håret (eftersom att jag inte orkade igår)
Så nu sitter jag här i soffan, och kollar på den jävla färgen, som jag ska behöva blanda:(
Orkar egentligen inte, men jag orkar inte heller springa runt med världens utväxt osv.
Så det är la bara att ploppa i färgen i skallen när jag har blandat den då ja, så jag får det gjort menar jag xD
Hoho..

Nae men vi hörs senare, när jag har tvättat ut färgen och slängt mej i duschen osv osv:)

Tuudeels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0