Trodde ni på allvar..

Att jag hade gått och lagt mej?
Höhö, jag personligen, tyckte att det var ganska onödigt att sova, eftersom att jag snart ska upp ändå, och tända hos lillasysters ormar^^, - så jag tänkte "what the hell, det är lika bra att jag är vaken".
Dessutom, så börjar ju Svampbob Fyrkant snart på tv, så ska snart sätta igång den igen.
Sen ska jag gå ut med vovvis med, sen ska jag fixa mej och sen ska jag leka med min vän Felicia i stan :)
Så tycker det hade varit lamt att sova nu ändå..
Jag har klarat att dygna förut, så jag ger det ett försök till ;D

Men iaf.
Nu ska jag gå upp och tända hos ormarna, vi hörs senare!

I själva verket var jag livrädd för denna ormen när bilden togs:P
Det var innan lillasyster skaffade lilla masken (bäbis ormen) japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0