Jag behöver dej, min finaste Pralin<3

Kan jag inte bara få , så jag kan få träffa dej? <- Nej, jag vill inte dö.
Jag saknar dej så förbannat mycket, jag kan inte sluta gråta, för jag tänker på dej hela tiden.
Jag har tänkt på dej ända sen jag somnade igår, och jag tänker på dej fortfarande.
Jag undrar, varför du inte svarar när jag ringer dej, och varför mina sms aldrig kommer fram.. - Har du bytat nummer? <- Nej du har inte bytat nummer, jag vet det, du finns inte ibland oss längre, och din mobil är avstängd.

Jag bara släpper allt och orkar inte något nu längre.
Jag orkar inte bry mej om något, jag orkar knappt bry mej om hur jag ser ut.
Jag kan inte göra annat, än att bara släppa allt och ställa mej och skrika, jag vill skrika, hur mycket jag hatar dej, jag hatar dej Daniella Rydell.. - Du bara lämnade mej här, that's why.
Men sen vill jag bara ställa mej och skrika, hur mycket jag saknar dej.
Sen, så vill jag bara krypa ihop, och lägga mej i fosterställning, och gråta, jag vill gråta tills det inte finns något mer att släppa ut.

*Jag vill skrika mej hes.
*Jag vill gråta tills jag torkar ut.
*Jag vill träffa dej.
*Jag vill berätta saker som har hänt, för dej.
*Jag vill slå dej.
*Jag vill skrika på dej.
*Jag vill gråta ut i din famn.
*Jag vill höra din röst.
*Jag vill att du ska lugna ner mej.
*Jag vill ha dej här, breve mej.

Jag hatar dej, men enbart för att du lämnade mej här:(
Fyfan Danni, du fattar inte hur mycket jag behöver dej just nu.
Jag behöver dej, fattar du inte det?
Varför lämnade du oss?



 
Jag älskar dej.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0