Come on liksom!

För det första, så vill jag bara få detta ur mej..!
Du kan ta ditt FETA arsle, och flytta ut från mitt liv! Din jävla *massa fula ord*

Okej, jag trodde det skulle kännas bra att få det "sagt" eller skrivit heter det ju, men nehenej.
Verkligen inte..
Eller jo, lite kanske!

Kom iaf. precis hem från stan med Felicia.
Haha, förlåt om jag har varit lite sne, men som jag sa när vi satt "på vårat café med dom jävla negerbullarna", så kanske du förstår lite bättre?
Dessutom så hade jag inte ätit så värst mycket - vilket resulterade i att jag var fett sne för att jag var hungrig, och dessutom, så har jag knappt sovit något inatt - vilket resulterade i att min stubin var kortare än vanligt..^^
Höhö.
Tycker iaf nästan lite synd om henne, eftersom att hon var tvungen att dras med mej xD

Hela jävla dagen är sne, och jag vill ha helg :(

Men nog om det, nu ska jag typ..
Jag vet inte^^ haha
Orkar inte sitta här just nu bara..^^,

Saknar bästa vän, jätte mycket, fortfarande.. :(
Dumma Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0