..

Jag vill krypa ihop till en liten liten boll, om jag ser någon som är lik dej.
Jag vill lägga mej i fosterställning under täcket, när jag saknar dej.
Jag vill bara när jag hör någon säga ditt namn.

Jag har kommit på en grej, jag tänker för mycket när jag inte kan sova.. (tror faktiskt att jag skrivit det innan):P
Och det slutar aldrig bra, när jag tänker. 
Jag sov tre timmar innan, och nu är jag hur pigg som helst..
Funderar på att kanske slänga på en film eller något så jag kan decka till den, fast det kan jag inte egentligen, för hur kass filmen än är, så måste jag veta hur den slutar, så ah..

Får se hur jag löser detta iaf.
Men nu måste jag verkligen springa in på toa och tissa!

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0