Förlåt mej (tidsinställt inlägg)

Förlåt ännu en gång, för att jag halkar efter med uppdateringar osv.
Men det är så mycket som händer nu, jag har för många bollar i luften och jag hinner knappt med mej själv.

Jag vill hinna göra så mycket, men det finns inte tillräckligt många timmar på ett dygn, så jag hinner inte.
Jag orkar inte heller stressa igenom sakerna, för att senare hinna med en annan sak som är så viktig.
Jag hinner inte ens blogga mera, och jag känner hur det kryper i mina fingrar för att jag behöver blogga, inte för eran skull, utan för min egna skull.. 


Jag sitter här och önskar att det var fredag och lördag just nu, för då ska jag ut med Felicia.

Nej, men eftersom att detta är ett tidsinställt inlägg, (för jag ligger antagligen och sover,) så får ni sova så gott så hörs vi när jag har vaknat igen<3

Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0