God morgon, världen!:)

Oh yes, ni läste rätt.
Nu tänker ni säkert; "Vafan gör du uppe nu?!":O, och jag ska säga er att; "Jag är lika förvånad som ni är.." ^^,
Nej men ärligt då okej, efter 2 timmar och 45 min's sömn vaknade jag av att jag var tissi nödig..
Så atteh, ah jag gick upp och tissade, och när jag hade tänt lampan, så vare kört, jag kunde inte somna om, så efter att jag tissat, gick jag in i mitt rum, och kollade besviket på min säng, sen gick jag och hämtade min dator, gick ner och satte mej som en vårrulle i soffan ^^,

Det är kört, jag kommer inte kunna somna, men då kanske jag är så trött ikväll, att jag inte orkar vara vaken mera..
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, vem fan försöker jag lura?!
Jag avlider nu okej.
Det var egentligen inte ens kul O.o

Ah nae, om man skulle ta och koka ett ägg kanske och kirra en kopp te?
Sounds good to me.

Well, vi hörs senare!
Det är ett löfte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0