Helvete!

Jag som hade mått så bra, så länge, så kommer det igen, som ett oväntat slag på käften..:(
Jag är så förbannat tröttdetta, och på mej själv (för att jag viker mej och inte orkar stå emot.)
Jag lär mej fan aldrig.:(

Jag är så jävla äcklig så det är pinsamt!
jävla svullen, så jävla fläskig, så jävla äcklig.
jag mådde fett illa innan när jag såg mej i spegeln, när jag såg att allt bara hängde, fettet bara dallrade, jag mådde illa, så jävla illa..
Jag ville inte kolla mer, så jag satte på mej min morgonrock och mjukisbraller, så jag slapp se mej själv.
Jag klarade inte av det helt enkelt.

Jag är äcklig, fet och jävlig, riktigt jävla äcklig!..
Jävla fitt ångest, jävla fläsk mage, jävla fetto lår, jävla fetto armar.
Så jävla nasty.
Förlåt mej.

FAN SKÄRP DEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0