Höhö

Okej, nu har jag varit vaken en timme, och jag känner verkligen hur trött jag fortfarande är.
Jag hade lätt kunna gå och lägga mej nu, och sova ett helt dygn, jag skojar inte:P

Men iaf.
Jag har nyss käkat mat (åt inte upp allt, eftersom att jag fick fetaste ångesten) sen så..
Ah, satte jag mej här och tänkte skriva ett halvt meningslöst inlägg, mest för att ni ska veta att jag fortfarande lever:)
höhö..

Jag försökte få Felicia att förstå en grej, genom min underbart bästa förklarning (heter det ens så?) (får se om hon fattar något), eftersom att jag suger på att förklara saker, så får vi se om hon grejjar det^^
Annars får jag nog gå en kurs, där man lär sej förklara bra (Y)
Eller så köper jag "en bok for dummies" höhö.

Nae, men nu ska jag nog lägga mej på golvet och se om min rygg bli bättre:D

Smell ya later bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0