Höhö^^,

Felicia kom som en ängel (eftersom att hon är en med) och räddade min sugiga dag.
Hon ville gå ut, vilket jag med ville och nu blir det så med:D
Jag är så jävla lycklig, samtidigt som jag känner mej lite som en alkis (A) *host*

Men ah..
Nu blir det utgång iaf:D
*happdance*

Imorrn blire kalas hos syster, eftersom att hon fyller år.
Kommer bli fett kul, as usual :)

Men iaf.
Först så skulle jag ha en röd tup topp på mej, men eftersom att den var lite förstor (det förstår jag inte) så bytade jag.
Så nu har jag en svart ist, men det är med fett nice^^
Nu ser jag iaf inte ut som en tomte:P
Höhö, väntar på att Felicia ska komma hit snart med:)

Dagen kommer bli awesome as usual!

Ni älskar min fina *host* fjortisbild;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0