I love the feeling you bring to me.

Sov verkligen stenhårt idag, fyfan va skönt det var med en jääääävla sömn, länge sen (har alltid vaknat och sen somnat om, men inte idag):D

Jag har haft helt sjuka drömmar, om en viss person (bara Felicia som vet vem denna personen är, höhö).
Fattar fan ingenting, utav drömmen:P

Idag har jag verkligen planerat min dag..
Jag ska göra ABSOLUT INGENTING till att börja med, sen ska jag nog fortsätta med det, om det inte händer något annat?
Höhö, jag tycker det låter underbart :D

Sen ska jag i min säng, och vakna imorrn igen :D - Awesome ^^,

Hmm.. Jag skulle gå och kissa, men min vovvis kom in rusande i full galopp till mitt rum, och flög upp i sängen, han mosar mitt ben, jag menar, jag har en 45 kilos fläskbit på mej (han är faktiskt lite fet, den gamle mannen) höhö.
Men han är mysig ändå, han älskar mej, hur ful jag än är liksom;)
Hihi..

Men iaf.
Nu ska jag försöka få bort honom (utan att få dåligt samvete, han ser ut att ligga så skönt).

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0