I may be bad, but i'm perfectly good at it..

Är det någon som vet varför man inte kan stoppa in en video här längre?
Det gick ju för bara ett litet tag sen, men nu fungerar det inte..?
Hmm..
Aja synd om er, för ni kan inte höra min favorit låt, på min favorit blogg (ja, jag älskar min blogg, något fel med det då ellör?!)

Men iaf.
Jag funderar på att gå och sova, fast jag vet att jag inte kommer kunna sova, med tanke på att jag har världens sämsta dygnsrytm och för att jag har gått och lagt mej senast kl; 08.00 de senaste dagarna (förutom igår när jag var så full att jag däckade direkt när jag la mej i sängen) höhö.
Men man kanske skulle slå på en film och sådär?
Hmm..

Jag tror fan att jag gör det, om jag hittar någon jag gillar (A)
höhö^^

Men ah..

Vi hörs nog imorrn, för jag kommer nog däcka ganska fort efter filmen^^

Höhö.

Jag älskar er, mina fina läsare<3
Men jag älskar min underbart fina systerson ännu mera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0