I want to scream to show the hell I'm going through.

Okej, först av allt så vill jag bara be om ursäkt för alla deppiga inlägg, men alla har sina deppiga dagar okej. (Även om mina har börjat komma lite oftare nu, men jag har mina anledingar okej.)

Jag ska försöka att inte skriva av mej i bloggen, så mycket, för det är ju inte det ni vill läsa, och jag vill inte framstå som en jävligt sunkig människa, som bara beklagar sej, för det är det sista jag gör.

Iaf, annars så har ju uppdateringen varit jävligt svänging och sådär, vissa dagar har det varit helt tyst, andra dagar har jag lyckats klämma in ungefär 6 inlägg på 2 timmar liksom:P
Det har även varit en hel del festande på senaste tiden, man kanske borde lägga in sej på rehab innan det är försent?
Mamma var klockren innan, när vi käkade:P

Jag; Jag tror jag blev typ.... mätt?
Mamma; Typ mätt?
Jag; Ja.. Alltså.. Jag fick typ kramp i magen..:(
Mamma; För mycket sprit;)
Jag; Nää, snarare för lite (A) men det gör ont här ifrån så går det upp så *visar*
Mamma; Skrumplever, du är ute för mycket.
Jag; Inte alls?
Mamma; Jo.. Den senaste veckan, har du varit ute både fredag och lördag.
*host*, sen behöver ni inte veta mer utav det samtalet, för nu när jag tänker efter, så är det fan alkis varning på mej.

Men iaf.
Nu ska jag nog lägga mej i sängen och lite till, för jag är helt jävla utmattad och helt slut i hela jävla kroppen alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0