I'm crazy but you like it.

Fyfan vilken kväll vi hade igår jag och min vän Felicia.. (Ni kommer ihåg, hon som fick mej att tro på änglar).
Iaf.
Kvällen började med att hon kom hit vid 21.00, och det blev att dricka snabbt eftersom att vi skulle gå in till stan vid 23.30.
Ah så tog vi en varsinn drink då, sen hälde vi i resten av barcardin i julmusten (det var förövrigt väldigt lite julmust), så efter att vi hade dött lite för att det var så starkt så gick vi direkt på våra cider, och spelade luffarchack (ja det spelet som man shottar med) jag förlorade:(
Sen hade vi shoot race, jag vann (Y)
Sen efter det, så våldtog vi min mopp (bara Felicia som fattar det med moppen ändå)
Seeeeeeeeeeeeeeeeeen, kommer jag inte ihåg så mycket mer (tror vi drog in till stan)
Vi gjorde snyggaste landningen utanför tatueraren (tur att han inte såg det) sen kom det två lebbor och raggade på oss:(, vi blev av med dom vid kullen dyk (då hade vi haft dom vid oss från NYHEM!!!) äckligt iaf!..
Sen så drog vi till Corner, och där kunde man ju ..
Trodde ett tag att jag typ skulle , rinna iväg i en svettpöl:P (jag skojar inte, det var jätte varmt och man svimmade nästan)
Ah och sen när vi skulle hem, så var det så väldigt långt att gå (eller det kändes som det), så jag tvekade en 30 min typ innan jag ringde och kollade om mamma ville komma och hämta<3 och det ville hon väl egentligen inte, men hon gjorde det iaf. Tack mammi <3

Sen somnade jag som en stock hemma i min säng :D

Och idag..
Så ska vi på det igen:D

Så nu har jag inte tid att sitta här mera, inte just nu iaf.
Skriver mer senare!

Take care <3

Bild från igår^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0