Jag hatar att vänta:P

Jag är helt hyper just nu..
Övertrött och helt taggad för att göra något, men eftersom att alla ligger och sover, så får jag sitta här i min ensamhet:O
Höhö, nej jag bara skojar, jag har disco för mej själv och väntar på att Felicia ska vakna, jag har ringt henne som en galning och sms-spammat henne som en jude.
Men inget svar:(

Så nu har jag disco ist, musiken på högsta volym och jag dansar runt i min ensamhet i rummet, tur att ingen ser mej, jag ser nog inte klok ut alltså:P

Men iaf..
Jag får la gå ut och röka lite och sen får jag fortsätta med mitt disco^^
höhö..

Vi hörs säkert lite senare:)

höhö, tvärfläckig spegel^^
Fan va naaaaasty xD
Jag bjuder på det:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0