Jag hatar vissa minnen..

Jag satt och letade efter något, men jag vet inte vad jag letade efter..
Så öppnade jag mina lådor till skrivbordet, och hittade ett anteckningsblock från förr..
Och helvete säger jag bara, vilka jävla känslor som revs upp, vilken smärta jag fick i bröstet och jag fick verkligen jätte svårt att andas.
Jag kommer ihåg mycket från den tiden, jag kommer ihåg hur dåligt jag mådde, jag kommer ihåg det som om det vore igår.
Jag trodde jag hade begravt allt gammalt, men tydligen inte, det bara låg där, det var som om det ropade på mej, det där jävla anteckningsblocket.

Fan va jag hatar minnen..
Jag blir så jävla ledsen, men inte ledsen ledsen som i gråta ledsen..
Utan ledsen som i; hur fan kan jag ha tillåtit mej själv till att må sådär..?

Men iaf.
Jag får nog gå ner och röka lite och så innan jag beger mej in till stan:)

Hörs vi inte senare, så hörs vi imorrn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0