Lilla My och Snusmummriken. Höhö^^,

Höhö, vid 02.00 så hade jag så förbannat tråkigt att jag trodde att jag skulle gå sönder alltså, så jag skrev till Felicia på msn, att jag hade tråkigt, och det visade sej att hon med hade det.
Så vi bestämde oss för att vi skulle leka, så det blev en snabb sminkning och totte mitt på skallen och mjukisbraller (kände mej som snusmummriken i Mumindalen), sen mötte jag upp Felicia (som såg ut som lilla My, med sin totte mitt på huvudet), ah och så drog vi in mot stan.
Och jag lovar, vi var fett snygga (eller inte) höhö.
Men iaf..
Sen gjorde vi en grej (som inte borde nämnas i bloggen, men vi la benen på ryggen iaf, så det kan ni ju fundera på!) höhö.
Sen när vi skulle hem, så kom vi på värsta grejen!
Helgen kommer bli fett niiiiice assa^^
höhö.

Iaf, nu har jag precis kollat klart på en film, så nu borde jag egentligen sova^^

Så ah..

Vi hörs imorrn när jag har vaknat :D

Godnatt på er;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0