Men bara ge fan i det!

Men bara ge fan i att kalla dej själv för "min vän", bara lägg ner det!
Du kommer inte långt längre, du kan inte längre gömma dej och leka "guds bästa barn", tro mej lilla "hjärtat", det kommer du inte komma så långt med.
Och om du inte har märkt det innan, så ska man inte bråka med mej, för nu är det fel, helt fel tillfälle för att försöka fucka upp mej totalt.
Du kommer inte lyckas, jag kommer bryta ner dej, så jävla hårt, att du självmant kommer lägga in dej på psyk.
Så för att slippa det, så slutar du lägga dej i mitt liv, du bara slutar, så ska du se, att alla kommer må så mycket bättre utav det:)
Belive me on this one;)


Jag har inte sagt detta till någon förut, och jag har inte heller skrivit det i bloggen, men jag gör det nu (och vet att jag kommer få ångra det lite senare)
Jag har blivit sviken så många gånger förr, jag har svårt för att tro på människor, så jag fattar inte, hur jag kunde tro på dina fuckade ord, hur jag kunde tro på dina ögon - hur i helvete kunde jag låta dej ljuga rakt upp i ansiktet på mej?
HUR
kunde DU göra det, bara för att komma åt just DET..?!
Jag fattar inte..

Jag ska sluta lita på människor nu.

TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0