Mitt 2010..(Tidsinställt inlägg)

Tänkte att eftersom att alla verkar tycka det är intressant, och eftersom att alla andra gör det, så kan jag vara en copycat jag med..:)
Mitt 2010 såg ut såhär;

Jag firade in det nya året med min underbara<3 (09/10)
Det var många galna nätter som var fyllda utav alkohol, med min underbara<3
Jag försökte bli blond, gick från mörkbrunt till blont på bara en månad.
Jag vart ganska nöjd med denna blonda färgen, men ville bli platina blond igen. (Innan jag gav upp)
När kusin tog studenten vart jag nästan helt nöjd med mitt hår.
Jag var smal, mitt hår var nästintill perfekt, livet lekte, jag var bäst.
Sen gav jag upp med mitt hår,orkade inte bleka mera.
Jag tog upp kontakten med Batman igen och jag och Sessan hamnade på en lam efterfest med honom och några andra typer.
Jag träffade en kille som Sessan känner, som kallades Billa.. Det var en trevlig filur.
Min underbara tatuerade sej på handleden, hon led, jag skrattade:P
Mamma och hennes tvilling firade att dom fyllde 50, det var fest, med hela tjocka släkten, här är Amanda och jag.
Lökiga med för mycket alkohol i kroppen.
Jag träffade I-rock för första gången, han kom hela vägen från Oslo till mej <3 Det är oförglömligt, jag var som ett litet barn på julafton hela den dagen <3

Jag hade "picnic" med en gammal tjejkompis ( i trädgården), men eftersom att jag inte vet om det är okej för henne så lägger jag inte upp bilderna på henne.
Senare den dagen fick jag ångest eftersom att jag typ tryckt i mej nästan en hel påse muffins :( 
Jag var rödhårig en månad.
Sen blev jag svartskalle på heltid.
 Jag åkte till Oslo och träffade Bestfriend, det var en sjuk resa med lite sömn och mycket skratt. I miss you "old man".
Jag och lillasyster åkte till Göteborg för att se på Bullet For My Valentine. Vi satt på läktaren, och hade bästa platserna <3
Jag gick ut med finaste kusin.
Jag och Frugan hade en "Frugan kväll" som vi kallar det. Med alkohol ofc;)
Jag fick ett impuls ryck och blekte håret en dag.
Sen vart det jul, och pappa tyckte jag var lik Laila Bagge mitt blonda hår. Så jag blev svartskalle sen igen.
Jag festade med Felicia, men eftersom att jag inte vet om det är okej att jag lägger ut bilder på henne (eftersom att hon inte har sett dom) så låter jag bli. :)

Sen glömde jag av kameran, men det var i stortsett mitt 2010. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0