"Nej, jag vågar inte, jag kommer ta sönder honom"

Syster, Micki och bebis hade kommit hem från BB idag.
jag och mamms var på ett snabbt besök, mest för att lämna systers hund (som mamma har tagit hand om, under tiden som dom var på BB) och för att lämna systers tvätt och lite saker till bebis.
Iaf, så frågade syster om jag ville hålla i bebisen, tja jag ville, men jag vågade inte.:P

Syster; "Vill du hålla i honom?"
Jag;"Nej.."
Syster; "?.."
Jag; "Jag kommer ta sönder honom"
..
Men det gick, jag tog inte sönder bebis, men jag jämförde honom med en liten hundvalp..^^
Lilla plutten <3

Men iaf.
Sen drog jag in till stan, skulle träffa Felicia, ah och jag lovar att det måste ha sett ganska roligt ut när jag gick in till stan, i mina nya skor med kilklack:P
Där gick jag, och halkade, tillslut blev jag lite sne och gick mitt på vägen:P
Tror jag såg ut som en pingvin ett tag:p
HAHAHA, måste sett roligt ut, när jag nästan satte mej på röven vid teatern, men jag fintade det lite snyggt och låtsades som om inget hade hänt när jag gick där så fint (A).
Iaf, så lekte jag med Felicia ett tag, sen skulle hon på utbildning:)

Sen skulle jag hem..
Så gick jag där vid Roberts Café..
Och där var det is.. och jag hade ju inte världens smidigaste skor..
Så...
"Hej, här sitter jag på röven och fattar inte att jag har trillat" typ så såg det ut när jag verkligen trillade omkull:P

Men ah..
Det är la i stort sett så som min dag har sett ut..^^

Men jag har haft trevligt. :D

Vi hörs lite senare!
Ser ut som att jag sover på bilden (Y).
Men egentligen så kollade jag bara på lilla plutten,så att han inte skulle gå sönder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0