Never ending story..

Jag börjar bli trött på detta nu, alltså trött på redit.. - Jag ger snart upp och skiter i er.
Ingen som fattar (hoppas jag) och så ska det vara.

Men iaf.
Jag tänkte typ ta en riktigt lååååång bloggpaus, men jag höll på att bli tokig redan igår, så nu är jag back on track som man säger;)
Jag vet att ni har saknat mej^^

Sitter just nu och äter frulle, "äppelbåtar" som min vän Felicia säger, och för er som inte vet vad det är, så är det faktiskt äppelklyftor.
Jag har lärt mej något nytt *happydance*
Och Felicia.. - När du läser detta.. Hör av dej till mej då, vi måste typ.. prata O.o HÖHÖ^^,

Men iaf.
Nu ska jag ringa mor min och kolla vart hon håller hus^^

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0