Nu är jag äntligen hemma..:)

Har nästan precis kommit hem:)
Har varit och lekt med min fina vän Felicia:)

Och jag måste bara få detta ur mej, för jag känner mej så jävla förbanand!
JAG HATAR HLT! BUSSARNA I HALMSTAD ÄR ALLTID SÅ FUCKING SENA OCH DESSUTOM SÅ GÅR KNAPPT BUSSEN HELA VÄGEN FRAM P.G.A ATT DET ÄR SÅ ISIGT PÅ VÄGARNA (tja, alltså där mot kanten, så det är inte mitt på vägen) MEN IAF.
BUSSARNA KAN FAN FÖRSTÖRA EN HEL DAG!
Som idag, när jag skulle leka med Felicia, så skulle vi båda ta halv bussen in till stan, min buss kom i tid (wow) men Felicias dumma buss var så förbannat jävla sen.
Så vi fick liksom åka till Eurostop, för allt i stan hade ju stängt när hennes dumma buss kom in!

Men iaf.
Jag har inte tvättat idag (orkade inte), men allt som jag ska ha på mej imorrn är iaf tvättat:)
Och det är ju skönt:)
Tvättade bara svart och vitt igår, så nästa gång får jag nog slänga in handdukarna och sängkläderna..
Och mina jeans osv.
Det är inte så mycket tvätt kvar egentligen (men det finns ingen plats i tvättstugan nu, så orkar inte tvätta ändå)
Dessutom så är jag så förbannat trött idag, är helt seg, och jätte trött:(
Fattar inte hur jag kan vara det, eftersom att jag deckade ganska snabbt i soffan efter svampbob..
:(
Jobbigt det dära..

Men ah..
Nu ska jag nog ta bort mitt jobbiga smink för jag ska nog ingenstans nu ändå:)

Vi hörs lite senare!

Ja funderar på att bli blond igen, men jag vet inte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0