O.o

Nu har vi lämnat lillasyster på skolan (eller det var ett tag sen nu:P) , det var jobbigt faktiskt. :(

Sen när vi hade kommit hem, så bestämde jag mej för att fixa min vackra utväxt. 
helt nöjd började jag blanda färgen, sen när jag trycker ut den i skallen, så kommer det inget, jag trycker hårdare på flaskan men det kommer fortfarande ingen färg (så jag trodde jag hade glömt skyddet på korken, men det var borta).
Sen klämde jag ännu hårdare (denna gången så hårt att jag skakade), ah kommer det färg, så kollade jag lite på förpackningen, men färgen var inte gammal.
Så fattade inte riktigt varför den var seg?! =/
Iaf, sen bestämde jag mej för att färga mitt mörkbruna löshår (måste snart köpta nytt SVART löshår:P), men färgen var likadan där!
SEG och JÄVLIG!
Vilken jävla besvikelse, jag ska ALDRIG mer köpa det märket.
Jävla blattemärke! :@
Anyhow, får se om den kassa färgen har gjort någon förändring på mitt hår och på löshåret, annars blir jag sur!

Men det märker vi sen!
Måste fixa håret nu (det kanske trillar bort annars) :|

Men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0