Vafan hände?

As usual, så hade jag och Felicia det underbart:) 
Men frågan är..
Vad fan som hände med tiden? - För direkt när vi hade kommit in till stan  (klockan var la ungefär 00.50 då) och kommit in på stället (som vi nu hänger på) höhö, så stängde dom :O
Det kändes som det iaf^^

Pallar inte redit berätta om kvällen, för jag sitter som en vårrulle - inlindad i en filt och fryser som en gris.. (fyllefrossa? naeh!)

Iaf så hade vi sjukt kul, och det är ju det som räknas.
Men idag ska jag nog bara sitta på mitt feta arsle och göra absolut ingenting.:D
Men först - en dusch, man ser ju ut som fan:P 
På redit, så blev jag faktiskt lite rädd när jag såg att mitt tuperade hår, inte var så charmigt längre, blev på redit och för första gången (på länge) rädd när jag såg mej själv i spegeln..
Jag skojjar inte:(

Så nu dusch, så man kanske ser någolunda (heter det så?) okej ut.
Sen ska jag bo i mina största mjuksibraller och den största tröjan jag kan hitta!
Så jag ska se ut som ett tält idag, om det inte händer något annat..

Men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0