Vårrulle lördag.^^,

Yes, jag har kommit på ett nytt ord ;)
Höhö.
Vårrulle lördag innebär alltså, att jag sitter inlindad i min gosiga filt som en vårrulle.. (Ifall ni inte fattade det.):P

Det finns så mycket jag vill skriva ner, men eftersom att jag inte vet vilka som läser min blogg (som jag skrivit så många gånger förr), så kan jag inte göra det.
Kanske skulle man starta en till? - En helt anonym blogg..?
Hmm..
Tanken finns där, med egentligen har jag inte ork till det:P
höhö..

Vet inte hur många inlägg jag har skrivit, som jag inte har publicerat^^
Fett jobbigt om jag en dag, skulle få för mej, att RÅKA publicera ett utav dom^^

Nae, men nu ska jag fortsätta kolla på filmen "Prom Night".
Hörs kanske senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0