Yihaa!!:D

Åse och Janet kom hit innan (moster och kusin), vi drog till Eurostop med mamma:)
Jag var verkligen i ett stort behov utav att shoppa, men tror ni jag hittar vad jag behöver? - NEJ!
Ist. så hittade jag en fett snygg stickad tröja (som jag inte vet om jag kommer använda), en liten sån "skallra" till bebis och svart hårfärg. (Så nu borde jag egentligen färga mitt andra löshår, men jag orkar inte idag). Visar sen vad jag köpte!:)

Men med andra ord, så kom jag inte hem med det jag behövde:P
Jag behövde ett par jeans och ett par pjux, men orkade inte kolla efter det heller:P
HAHA!

Syster har lagt ut bebis på webbisar, och han är den sötaste bebisen i världen:D
Ni kan se bebis här;
http://www.regionhalland.se/sv/vard-halsa/webbisar/?view=31743 

Han är så himla söt, lilla Gabriel:)
Moster älskar dej lilla plutten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0