GÅ, STICK, FÖRSVINN!

Fanfanfanhelvetehelvetehelvete!

Denna dagen kunde ju iaf börjat liiiiiiiiite bättre, men nae då!
Självklart inte! :@
"Hon" är tillbaka nu igen, och verkligen gnager hål i huvudet på mej, jag vet att jag är stark, men jag är inte tillräckligt stark att stå emot längre, jag klarar det bara inte.
Förlåt mej, men jag klarar inte av att stå emot detta jävla gnäll längre, jag blir en slav för dej igen, så blir alla nöjda, inklusive jag!

Men nog om det!

Gårdagen var ju bara awesome alltså!
Hade hur jävla trevligt som helst, även om jag blev "lite go i gasen" kanske liiiiite för "go i gasen" :P
Men kul som fan hade jag iaf, ont i fötterna hade jag(jävla killer heals), så jag visste inte riktigt vad som var upp och vad som var ner.
Fotade ju lite igår, men har kollat igenom bilderna, och det är inte en enda bild som är bloggbar, fyfan säger jag bara!:P
Man kan ju undra, "hur fan tänkte man där?" :P

Nae, men nu ska jag försöka få bort min förbannade huvudvärk, och kanske självdö lite i soffan för ett tag^^

Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0