Haha eh jaha:P

Så var det slut på dom lediga dagarna ;)
Ska jobba ett 10 timmars pass imorrn, sen på kvällen kanske jag ska träffa Emelie.
Kommer dock vara helt slut, men vafan, det ska bli nice.
Vill ju jobba, så jag tar alla pass jag får (så det blir mer pengar i Augusti) :P

Men idag så var vi hemma hos Amanda och co.
Sen när vi skulle gå hem (pappa och jag) så började det regna, först duggade det, men när vi kom till Rejmes så var vi så blöta så det var sjukt, men hem kom vi!
Anledningen till att vi gick hem tidigare var för att jag ska jobba imorrn, och för att pappa ska köra mej.
Så jag ska snart gå och lägga mej iaf!
Så jag kommer upp imorrn!

Men vi hörs imorrn!

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0