Hmm..

Skulle egentligen ha följt med Mamma, Cicci och Caroline till Åsa och Amanada, för att krubba ostbricka..
Dels vart jag inte ett dugg sugen på en massa fett (och onödiga kalorier) och dels så vart jag tvungen att duscha osv.
Så nu, ligger jag i soffan och lökar mej lite, har nyss tryckt (bokstavligen) i mej ett jävla kexchoklad (hur var det med dom onödiga kalorierna egentligen?) och dricker massa pepsi MAX!

Pappa som inte heller följde med, sitter i den andra soffan och krubbar en tonfisk macka, och jag kan lova! er, att det verkligen STINKER fesk (fisk) i hela rummet:P

Men nåväl, nog om det^^

Imorrn ska Cicci, Amanda, Patricia (frugan), Caroline och jag ut..
Kommer bli Carolines FÖRSTA utgång, eftersom att hon precis har blivit 18 år, men hon är ju fortfarande 10 i mina ögon. (Eftersom att det är min lillasyster)

Hörs vi inte senare, så hörs vi imorrn!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0