Jag är glad att jag är tjej^^

För jag kan göra många saker samtidigt:P
Sitter och plattar håret, samtidigt som jag uppdaterar bloggen, skriver på msn och skickar sms till Kaisa (y.
Slå det om ni kan!
Haha^^,

Men iaf.
Jag och min fina vän Felicia var inne i stan innan idag, eller ah vi har varit det typ hela dagen, därför jag inte uppdaterat (för mitt inlägg om att jag skulle in kom tydligen inte upp?!)

Vi "våldgästade" Magnus och innan det fick lite saker utredda! :)
Nu väntar vi på att Magnus ska sluta jobbet, så han kan komma och hämta oss, så vi kan leka sen :D
Och jag som skulle gå och lägga mej i tid idag? HAH!

Men nåväl, nu ska jag försöka vänja mej vid att inte ha något löshår i skallen ^^

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0