Like OMG!!

Men herregud!!
Jag blev precis jätte nervös, och fick jätte ont i magen.
Det har ju varit liksom en "terrorattack" i Oslo, och eftersom att bestfriend bor i Oslo så vart jag tvungen att kolla.
Känner att jag börjar bli så otroligt trött och seg i hela kroppen, har ju jobbat första passet på nya jobbet idag, och jag har så ont i fötterna, och i mina knän!!!
Fyfan!
Jag hoppas att ni tycker synd om mej ;)
Jobbade typ från 08.oo - 18.oo!! -> Det var sjuuuuukt!:P
Men det blir nice lön! ;)
OCH!
Just nu är jag ledig till iaf Onsdag, ska bli ganska skönt, för då hinner jag vila upp kroppen och förhoppningsvis bli av med det onda, men grejen är den, att jag vill inte vara ledig, jag vill bara nöta jobb ^^,

Jag saknar dej bestfriend♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0