Nattblogg.

Tänkte bara dela med mej utav det VÄRSTA jag sett och varit med omlänge!

När jag vart ute med vovvisen, så gick jag en rätt lång runda med honom, och när jag hade kommit typ halvvägs, så först så träffar jag på en liten (ganska liten iaf) råtta, sen gick jag en LITEN bit till, blir jag och hunden typ "attakerade" utav den STÖRSTA, ÄCKLIGASTE OCH FULASTE RÅTTAN JAG NÅGONSIN SETT!
Höll typ på att skita ner mej, blev livrädd när den kom emot oss, Zacko blev nog mest arg, för han skällde (bäst vovvis som skrämmer äckel), så tillslut (efter 30 sekunder kanske, kändes som en timme) så gick vi runt det lilla äcklet.
SEN!
Ännu längre fram, vad tror ni vi mötte då? - JO EN TILL ÄCKLIG JÄVLA RÅTTA!
Men den rullade ihop sej vid en träd och låg helt stilla - thank you god, for that!

Äckliga jävla råttor!

Och just ja!
Haha, när jag var kanske 20 min hemifrån, då haha, kom det en jävla FISKMÅS och flög runt, runt, runt och runt mitt huvud, sen när jag gick över vägen, så DYKER den jävla äckel fågeln ner mot mej :(
Det har inte varit min natt idag om man säger så:P

Men nåväl, nu ska jag försöka sova.

Hörs imorrn!
Lovar!!

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0