The Nanny!

Huhu, min tid som "nanny" är slut ;D
Den skulle egentligen ta slut imorrn kväll, men eftersom att jag har fått jobb (ja ni läste rätt), så kommer vår lillasyster att ta hand om Gabriel imorrn när jag och Cicci jobbar.
Hur skönt kommer det inte att vara? - Att liksom ÄNTLIGEN komma upp i tid, jobba, komma hem och sen gå och lägga sej i tid?!
SÅ JÄVLA SKÖNT!
Visserligen är jag bara timmis, men vafan, det är bättre än inget!

Så jao!

SEN!

Så vill jag bara gratta Åsi och Andreas IGEN, för dom fick sin efterlängtade lilla bäbis inatt.
När Åsi sa att dom hade fått bäbis, så kom det faktiskt några tårar från mina ögon (don't get me wrong, det var glädjetårar!), en perfekt start på dagen!

Väntar just nu på att Cicci ska komma tillbaka från stan, så vi kan åka hem och lägga oss, (jag är fett trött).
Kommer somna med ett leénde på läpparna!
TACK CICCI, för allt du gör!♥

Nae, nu ska jag försöka hålla mej vaken, tills Cicci kommer hem till mami och papi!

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0